joi, 3 iulie 2014

Introducere si descriere blog



   Din experienta mea de viata, din observatia directa a modului in care abordam viata de zi cu zi, concluzionez faptul ca omul s-a indepartat atat de mult de ideea de natural, incat nici macar nu mai face diferenta intre energia naturalului si mixajele chimice realizate tot de mintea omului in scop consumatoristic. Insa, ca fin observator al vietii, al efectelor creeate de indepartarea treptata de natura, privesc cu jind inspre copilaria mea, unde zburdam fericit pe coclauri, ma cataram in copaci si mancam cirese pe saturate, adunam flori felurite si ma bucuram clipa de clipa de tot verdele care ma inconjura. Apoi... am crescut, am uitat sa mai fiu copil si sa ma bucur, viata a devenit sumbra, o goana febrila dupa ceva ce nici macar nu aveam curajul a ma uita ce anume, treptat tot verdele si toti copacii au fost inlocuiti de betoanele Bucurestului, de asfaltul incins unde masinile stau blocate in trafic, ciresele ce le mancam candva pe saturate din copacii vecinilor au lasat loc celor cumparate din piata, sau din supermarket, la fel ca si toate produsele care cresteau in mod firesc in gospodaria parintilor mei.
   De ceva vreme insa, tot ceea ce este nenatural a inceput treptat sa ma calce pe cap, sa nu mai suport acea vibratie, acea energie, si astfel am ajuns sa parasesc cu drag Bucurestiul, si sa ma reintorc acolo unde privirea mi se scalda in verde, unde miroase a flori si praf de tara, acolo unde pot respira si pot asculta linistea. Inca de anul trecut am adunat uneltele, materialele si ambalajele si mai ales treptat experienta necesara in aducerea in manifestare a unor produse bazate tocmai pe ideea de natural.
   Treptat, prin zeci de incercari si de  cercetari din cele mai diverse in ceea ce priveste beneficitatea folosirii plantelor si semintelor, am dezvoltat o mica gama de produse, care este in continua crestere si imbunatatire. Multumesc pe aceasta cale tuturor celor de la care am invatat, tuturor celor care mi-au stat alaturi si m-au sprijinit, si tuturor celor care mi-au fost impotriva si m-au demoralizat, pentru ca acest lucru m-a ambitionat si mai mult sa cred in ceea ce fac.
   Pe larg, aceasta pagina este dedicata si inchinata mamei natura care ne serveste cu absolut tot ce necesitam zi de zi, este dedicata prezentarii beneficitatii si utilitatii folosirii remediilor naturale si intelegerea renuntarii la artificial si chimic.
  Din cele mai vechi timpuri omul a observat in mod direct, si a folosit plantele, semintele, sucurile naturale, uleiurile naturale in cele mai diverse scopuri, acestea incluzand in primul rand alimentatia si intretinerea corporala. Ma pot hazarda sa afirm ca nu exista pe lumea asta planta pe care sa o putem denumi „buruiana“ sau „balarie“, fiecare dintre ele avand deosebite proprietati, doar ignoranta mintii umane, lasand loc unor astfel de interpretari eronate.
   Astazi am certitudinea ca doar reintoarcerea catre natural este o solutie viabila, benefica si prospera pentru om, folosirea in mod inteligent a resurselor naturale si nicidecum cotropirea si distrugerea lor, pentru simplu motiv ca natura, asa cum este ea in momentul actual, este intocmai suportul vietii fiecaruia dintre noi.
   Voi face o prezentare pe larg a produselor realizate,a modului in care sunt realizate, a plantelor folosite si a atentiei cu care sunt combinate pentru cele mai bune rezultate in atingerea scopului propus. Gama de produse realizate de mine include uleiuri naturale presate manual la rece pentru masaj, pentrtu plaja, pentru intretinere corporala, creme diverse, uleiuri alimentare aromate pentru salate, leacuri din plante pentru felurite afectiuni, uleiuri si creme personalizate la cererea clientului, iar in curand multe alte produse de intretinere si ingrijire corporala, produse ce le voi prezenta pe rand in postarile mele, in mod amanuntit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu